February 03, 2006

the other day I and Natayan went to a hokey game in Montreal.
it was fan but our montreal team, canadian habs, lost the game. Natayan said they seemed too lazy to win. i suppose why they lost the game was just they couldnt support each other. Everytime one of them offended to the goal, and passed the ball but no one is there...anyways, it was fan. we yelled, made noise, and sang.

I am enjoying montreal.

トラックバックURL

この記事へのコメント

1. Posted by sugi@montreal   February 03, 2006 15:59
orz

I wrote about the hokey already...
OK, I am sick....orz
2. Posted by ボス姉さん   February 04, 2006 15:36
日本語が読めると言う事なのでそうします(ホッ)
先日はハービスで久しぶりにシャッチョさんにお会いしました。色々と実家の事をお手伝い下さりボスの保護者も宜しくお伝え下さいとのことです。
実はミー婆さんは危篤状態です。
今週になり食が細くなってしまい、ここ2日は何も食べられなくなりました。重ねて危機を脱したので骨折の手術をしようとしたが検査の結果難諦めるしかありませんでした。で、我が家で引き取ったのですが食べないので病院へ連れて行くと体温が非常に低くこのままでは今日明日中と言われてしまいました。今は病院でライトを当てられて体温を上げて様子を見てる状態。今からボス母と病院へ行って様子を見てきます。これで成果が上がらなければ見送ってあげるしかなさそうです。
辛いなぁ。15年も居て粉屋で害虫駆除に活躍してくれました。取りあえず行ってきます。sugimotoさまもナタやんと一緒に祈っててね〜。
3. Posted by sugi@montreal   February 06, 2006 01:53
....how is ミー婆さん?
all i can say is good luck for her deperture.
4. Posted by ボス姉さん   February 06, 2006 08:14
ミー婆さんは昨日の朝、旅立ちました。
今日はお葬式です。
つらいなぁ。
じいちゃん死んだ時よりこたえますわ。
で、sugimotoさまはいつお帰りで?
5. Posted by sugi@montreal   February 06, 2006 11:57
I am sorry...
I am going back on Tuseday so I will be at home on 8th Feburary

コメントする

名前
 
  絵文字